tirsdag 10. mars 2009

Tirsdag 10.03.09

Har hatt 2 pensjonister fra Trondheim i skjulet idag. De satt fra kl 0600 og frem til kl 1100 uten å se annet en kråke. De skulle bli hentet ut av skjulet kl 11 men forstod ikke helt vitsen med å bli hentet ut -så de stod likegodt utenfor bilen når Knut Hovdhaugen kom for hente dem. Hehe slik går det desverre når karene ikke helt har forstått avtalen. Senere skulle karene gå inn i skjulet kl 15 men de dro ut igjen kl 14. Jeg hadde avtale med dem at jeg skulle hente dem ut når sola gikk ned. Jeg ventet til kl 1810 før jeg sneik meg inn i skjulet. Utenfor satt hauken (voksen hunn) å spiste på kråke.
Den hadde kommet på åteplassen kl 1750 i rødt kveldslys. Den ble sittene frem til kl 1910.
Begge karene var fornøyd og hadde fått noen flotte bilder. De skal prøve på igjen i morra tidlig.
Samme avtale i morra også med avtale om uthenting kl 11.

1 kommentar:

  1. Hei Terje
    Flott blogg med flotte bilde.
    Smart og lage ein sånn blogg so kundane kan forebu seg på ka som ventar. Kjekt og sjå at du får til dette;o)

    Mvh Ronny

    SvarSlett