fredag 13. mars 2009

Knall start på helga !


Fikk besøk fra Gjøvik idag med 2 karer som har leid skjulet i helga. Som tidligere annonsert blir øktene for lange i skjulet,- så karene får tilbud om uthenting og oppdeling av øktene. Guttene gikk inn i skjulet kl 15. Endel kråke i område og vi finner raskt ut hvorfor. Hønsehauken ankommer i det vi kommer inn i skjulet. Av den grunn venter jeg med å gå ut. Hauken sitter i 1,5 time før det kommer en ørn flyvende over. Jeg sniker meg ut av skjulet. På vei ut holder jeg på å tråkke på en hoggorm. Avtale om uthenting kl 1830. Kjekt å kunne skryte av at jeg har greid å innfri min garanti med 100 % i vinter. Som nevnt tidligere gir jeg ny tur som garanti vist ikke kundene får enten hauk, kongeørn eller havørn.


Terje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar